niedziela, 5 stycznia 2014

Pół roku blooooga ;***

Dokładnie pół roku było 2.01.2014 (a mamy 5.01.2014, ale przez nadrabianie zapomniałam :C) a pierwszy post pojawił się - 02.08.2013
Na początku:
Graciaaas ;****
Te amo <333
Musicie rozwinąć, bo post jest dość długi ;*
No, więc tak:
Statystyki:
Bardzo za to dziękuje. Zakładając bloga nie wiedziałam, że ich tyle będzie, dziękuje <333
Są to kraje, z których osoby odwiedzały mój blog. Po za Polską jest:
Luksemburg, Stany Zjednoczone, Niemcy, Włochy <3, Rosja, Wielka Brytanie, Serbia, Francja <3 oraz Turcja.

Obserwatorzy:
Jest ich 44, za to także dziękuje <33

Ile osób mnie czyta (do tej pory):
 Jest ich 201, dziękuje <3

Ilość komentarzy (z moimi odpowiedziami):
2966

Dziękuje za każdy komentarz, nawet ten jeden od: (nie chce mi się zmieniać np. tak jak powinno być Patrycji, wiecie o co kaman ?):
Ciasteczko ;ppNathalia Ramos (teraz chyba ma inną nazwę), Carmen Elizabethяєαѕση. ↨Patrycja .*Gadułaklaudusqa12345Panna MartinKaa.TheNiuuniaaaaAleksandra LalakOlu Śkaaangelika stępieńKarolina HowardOliwia SikorskaKat HowardcralivenPatka hmSuzanne ChesseJustyna ChmielińskaPatricia WiliamsonTini VerdasNina VerdasAsahamati CastilloAdzia *-*WerciaNicola PotocznaGosia BrzozowskaNaty :* (Alex, taką nazwę ma teraz), Sara GrochowskaAgnieszka RybickaMarita SzEwelina StryjekMartinaAga V (tu też ma zmienioną nazwę), Violetta CastilloDynka VerdasClariedyngsHinata xddAna HowardKamiFabina love:)Natalia DziewanowskaNatalia MuśZuza Pisze (ona też ma chyba inną nazwę teraz), agrestaco6TudloderaOla Włochludmila ferroMagdalena Bruchal (ona też ma inną nazwę), Victoria VerdasAngieTini-Vilu Cande-CamiMadzialenaa Alice i Lili :DPati ;3Amy Ferro♥☺♥Martuś♥☺♥Niezwyczajna.Wera Castillonaxi loveLuLu ComelloKeisha DaleZuzia M.Caroline Verdas Łodyga (teraz ma inaczej), Karolina KaRaS▲Cat.Veronika ŻerekSonia MalikSolo amor, amor, amor y mil opciones De ser mejorTinistki Na zawszeZuzanna SłowikMechi Verdas (Eleanor Calder)Zaczarowana♥Mrs . ChocoladeTyna NavarroSpanishViolettaAnahiRBDLily JaneVilulodovica comelloleon violettaMartyna JKarolina ComelloDominika KlagKara Lalasidka20_1998Marysia CelejewskaFrancesca Lodovica Ferro PasquarelliAmore :)
i oczywiście każdemu Anonimowi <33

Ale najbardziej dziękuje
sandrulka (chyba od początku <3)
kornelia80 (jest prawie od początku <3)
Marcela Ferro (mojemu miśkowi, największemu na świecie i ona wie za co <3)
Pani Dominguez. (Olcia <3)
Selena Tavelli (boję się jej ;p <3)
Kaśka*,* (ostanie rozmowy na tt, mój drugi misiek <3)
Aleksandra Dominguez (za nasze rozmowy na gg o Diegusiu i nie tylko, mój trzeci misiek <3)
Mio Akanish (po prostu <3)
Lena Tavelli;* (jej też się boję ;p <3)
Diego Dominguez (potrafi rozśmieszyć *.* <3)


Bardzo za to wszystko u góry dziękuje i mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną na dłużej <333

Jeszcze raz:
Muchas gracias. Te amo <33333


Teraz mam dla was trochę nowych zdjęć:
 Dietini <333
 Śliczna <3
 Śliczna <33
 Lucas <33 (jego uśmiech *.*)
 
 Przystojniak <33

 Tancerze (brak Tobiasa, bo robił zdjęcie <3)
 "Yo soy asi"
Wielki przytulas <3
 Dieguś i Xabi <33
 "En mi mundo"
 "On Beat"
"En mi mudno"

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca ;***
A jeszcze dziś pojawią się filmiki i zdjęcia z Violetta En Vivo Milan (Mediolan), a dodam bo dawno nie dodawałam *.*

Jeszcze raz (trzeci ;p)
Muchas gracias. Te amo <3333

21 komentarzy:

  1. Ależ nie ma za co, kochana! ♥
    Gratuluję oraz zapraszam na nowy rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zasłużyłaś <3
    Ale ty już o tym wiesz.
    Wypowiedziałam się na ten temat już wiele razy ♥
    Wiesz, że ja pamiętam twoje pierwsze posty.
    Jestem na tym blogu od początku.
    Początkowo jak nie miałam konta Google+ nie wiedziałam, że można komentować z anonima xD
    Mój geniusz -,-
    Jeszcze raz Ci gratuluję najmocniej jak potrafię ;*
    Zasłużyłaś, aby poświęcić Ci dużo uwagi.
    Twoja historia, a właściwie historie mnie oczarowały.
    Nie musisz dziękować. To my powinniśmy Tobie dziękować, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i moja skleroza ... -,-
      Wiesz, że dzięki Tobie założyłam bloga. I bardzo Ci za to dziękuję <3
      Jesteś cudowna !
      Po prostu nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć.
      Wszystko co napisałam jest szczere, prosto z serca ♥♥♥

      Usuń
    2. ;V;V;V AAAAAAAAAAAAAAA!
      Właśnie zauważyłam, że założyłaś bloga w moje urodziny
      *____________________*
      Drugiego sierpnia <333 UUUUuuuuu ... <3

      Usuń
    3. oooo... *.*
      To teraz będę pamiętać <333

      Usuń
    4. Najlepszy prezent ever <3333 xD

      Usuń
  3. Oooo mój miśku <3 Też Ci dziękuję za to że do mnie napisałaś i tak dobrze nam się rozmawia <3
    A tak wgl to zasłużyłaś na to wszystko jesteś świetną pisarką i masz wielki talent ^^
    Jestem z Ciebie bardzo dumna :D
    Pewnie już Ci to pisałam ale napisze jeszcze raz, wiesz że czytałam twojego bloga kiedy był jeszcze różowy ? i na dodatek jak mama kazała mi już odłożyć laptopa to wchodziłam na telefonie xd
    Miałam dużo do czytania bo zaczęłam go czytać gdy miał już sporo rozdziałów.
    A zaczęłam go czytać bo był to jeden z nielicznych które znalazłam i nie był o leonettcie xd

    Kończąc: Bardzo Cię kocham, Gratuluje Ci z całego serca i oby tak dalej :3
    Czekamy na rocznice <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana, gumiś mój, zasłużyłaś :**
    Te amo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję półrocznicy <3333
    Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki :)
    Jestem od początku :)
    To dopiero pół roku??
    ~Vita

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations!!! <3
    Nie bój się nas :p
    Ja swojego bloga również dzięki tobie;****
    Dziękuję bardzo xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma za co kochana kocham twojego bloga, a i wielkie gratulacje <3 Loffciam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam z tobą od początku, bo u mnie na blogu poinformowałaś mnie, że zakładasz bloga i dopiera zaczynasz, więc czytam go od początku

      Usuń
  9. Świetne.:)
    Będę z tobą do końca.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję półrocznicy <3
    Uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, ale od sierpnia do stycznia jest 5 miesięcy. A z tego co wiem to pół roku liczy 6 miesięcy :>
    ~Vita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak wejdziesz na 2013, to masz tam posty w:
      sierpniu
      wrześniu
      październiku
      listopadzie
      grudniu
      i teraz w 2014 w:
      styczniu
      więc jest 6

      Usuń
    2. Tak, ale licząc miesiącami to jest 5 :.
      1. Sierpień - wrzesień
      2. Wrzesień - październik
      3. Październik - listopad
      4. Listopad - grudzień
      5. Grudzień - styczeń

      Ja jakoś inaczej chyba liczę :)

      Usuń
  12. Nie ma za co
    Gratuluję półrocznicy :)

    OdpowiedzUsuń