sobota, 14 grudnia 2013

Rozdział LXXVII


Wiem, że miał być w okolicach 19-20, ale nie udało mi się, podobnie jak ten rozdział :C

Leon
Siedzieliśmy cały czas u Leny i Natalii, której z resztą nie było tak samo jak Diego i Violetty. Jedna z sióstr wyszła, a ja całkowicie jej nie rozumiałem
- Chodź się gdzieś przejdziemy - powiedziała do mnie Lara, a ja się na to uśmiechnąłem, chwyciłem ją za rękę, powiedzieliśmy reszcie, że nie długo wrócimy i wyszliśmy. Wiem, że źle robię, że całuje się z Fran, a potem jakby nic się nie stało wychodzę gdzieś z Larą. Po prostu nie potrafię jej powiedzieć. Chce, ale się boje, po mimo że u mnie z powiedzeniem prawdy nie jest trudno, ale ta jest bardzo bolesna, dla niej jak i Marco, który także o niczym nie wie. Szliśmy cały czas trzymając za rękę, ale po chwili zapytałem
- Gdzie idziemy ?
- W takie jedno miejsce, które jest dla mnie ważne, więc mam nadzieję, że ono Ci się spodoba - odpowiedziała i poszliśmy w dalszą drogę. Po drodze zauważyłem Vilu, Naty i Diego, który coś im chyba tłumaczył, a one i tak nic z tego nie zrozumiały. Lara nagle spojrzała w tą samą stronę i tak jakby posmutniała
- Co się stało ? - zapytałem z troską
- Nic, tylko coś mi się przypomniało - odpowiedziała.

Naty
Diego wziął nas za ręce i zaczął gdzieś z nami iść. Całkiem nie wiedziałyśmy gdzie, więc stanęłam i zapytałam
- Możemy wiedzieć, gdzie idziemy ?
- Idziemy w takie jedno miejsce, które jest dla mnie ważne - odpowiedział, a ja spojrzałam na niego tak trochę zdziwiona, a on wtedy coś tłumaczył Violi rękoma. Ona tak samo jak ja z jego gestów nic nie rozumiała. Przyglądałyśmy mu się cały czas i próbowałyśmy to zrozumieć. Powoli zaczęłyśmy i już był wiadome o co mu chodziło, a mianowicie o to, jak wygląda ten budynek i, gdzie mniej więcej jest
- Dlaczego nam to tłumaczysz ?
- Bo jak będziecie chciały tam kiedyś przyjść, pozwalam - na to "pozwalam" z brunetką się zaśmiałyśmy
- Czyli mamy rozumieć, że mamy oficjalne pozwolenie na to byśmy mogły tam przychodzić ? - zapytałam, a on tylko skinął głową, że o to mu chodzi, a my znów lekko się zaśmiałyśmy.

Diego
Tłumaczyłem cały czas rękoma Violettcie jak to miejsce wygląda, ale ona i tak nie zajarzyła o co mi chodzi, podobnie jak Naty, która jak powiedziałem jej o tym, spojrzała na mnie zdziwiona, a po tym dołączyła się do brunetki by zrozumieć o co mi chodzi. Tłumaczyłem, tłumaczyłem i tłumaczyłem. One powoli coś rozumiały, ale nie do końca. Jednak już po paru minutach skumały o co mi chodzi. Pozwoliłem im tam przychodzić, ale jak one po raz drugi się z tego śmiały, ja także. Nagle zauważyłem Larę i Leona, którzy spojrzeli na nas, ale tylko ja to zauważyłem. Jednakże jak dziewczyna koło Verdasa się odwróciła, widziałem, że posmutniałem tylko dlaczego ? Nie miałem pojęcia. Może to jednak dlatego, że zauważyła nas. Po mimo że mało rozmawiamy od pewnego czasu to nadal jest moją przyjaciółką, więc będzie trzeba się dowiedzieć, dlaczego ? 
- Idziemy ? - zapytałem, jak one się opanowały 
- Tak, tak - odpowiedziały równocześnie, więc ruszyliśmy w to miejsce.


Jak wyżej już pisałam, jak dla mnie nie wyszedł mi on :C
Jednakże mam nadzieję, że i tak się spodoba ;**
W następnym zrobię coś z Naxi, Bromi i może kimś jeszcze, ale tego oczywiście nie obiecuję 
Następny będzie tak jakoś... nie wiem kiedy, bo muszę parę rzeczy poprawić, więc jak już to zdjęcie będę się pojawiać, a jeżeli mi się uda coś dodać to na pewno napiszę ;**
Całuję i pozdrawiam <3

Na koniec jeszcze parę zdjęć 
Zakochałam się w tym zdjęciu <33
 Czyż on nie est śliczny ? <3
 Lucas <3
Leo <3

9 komentarzy:

  1. Nie kłam ! Ten rozdział jest świetny <33
    Diego, Vilu i Naty xDD
    Lara i Leon <3
    Czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział super zrób trochę NAXI <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny <333
    Lara i Leon <3
    A zrobisz w następny trochę Viomas? ^^
    Pozdrawiam ;*
    Z niecierpliwością czekam na next ;*******

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny.:D
    Diego, Vilu i Naty. :)
    Ciekawe co to za miejsce?
    Czekam na next. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rozdział !!! <3333
    Naty, Viola i Diego ^.^
    Lara i Leon ^.^
    Jakie to miejsce ??
    No pisz szybko bo nie mogę się doczekać !!! <3333333
    Kocham Cię♥

    Twoja Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział!
    Przepraszam za krótki komentarz, ale muszę zmienić prześcieradło, gdyż wylałam na nie colę. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy [18] Odcinek pt. "Nieznany numer." Liczę na opinię *.*
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/12/stracone-marzenia-odcinek-18-nieznany.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i chyba to miejsce będzie takie jak lary no jie?

    OdpowiedzUsuń