środa, 2 października 2013

Rozdział LXIII

Ruggero i Nicolas <33

Violetta
Kiedy wszyscy poszli już spać, a my jeszcze nie, postanowiliśmy zejść na dół i coś zjeść, ale jak przechodziliśmy koło jednego z pokoi usłyszeliśmy jakieś dziwne dźwięki, ale postanowiliśmy się w to nie mieszać, bo pewnie mają okno otwarte i jakiś ptak lub coś. Zeszliśmy do kuchni, gdzie był jeszcze torcik, więc go zjedliśmy, a jak to ja, musiałam mu to zrobić, więc ubrudziłam go na twarzy tortem, ale on też chciał tylko ja mu uciekłam. Goniliśmy się tak z pięć minut, ale ja postanowiłam schować się do pokoju, żeby mnie nie złapał, więc jak kochany mój misiek nie patrzył, wbiegłam po schodach i schowałam się w pokoju. Oczywiście on po chwili był w pokoju, ale nie miał tort, więc zapytałam
- Ej gdzie tort - udałam niby, że jestem obrażona 
- Tu - odpowiedział i wskazał na swój brzuch, a ja jeszcze bardziej udałam obrażoną chociaż chciałam wybuchnąć śmiechem. Stałam tak chwilę, aż on podszedł do mnie o tyłu i ucałował moją szyję, a po chwili policzek, ale ja nadal tak stałam, więc on nie przestawał, więc uległam i odwróciłam się w jego stronę, a on wpiął się w moje usta. Po chwili jednak wylądowaliśmy na łóżku i nasz pocałunek stawał się co raz bardziej namiętny. Jednak po kolejnej chwili on zaczął ściągać ze mnie ubrania, więc ja zrobiłam to samo, aż byliśmy cali nadzy. Przykryta kołdrą wtuliłam się w jego klatę i zapytałam 
- Jak podobały Ci się urodziny ?
- Najlepsze w życiu - odpowiedział, uniósł mój podbródek i musnął moje wargi. Wtulona w niego bardzo mocno zasnęłam, tak samo jak on.



Jest rozdział i znów krótki, ale znów chciałam chociaż coś dodać. <33
Co to były za odgłosy, które słyszeli ?
Tego dowiecie się w kolejnym rozdziale, który nie wiem kiedy się pojawi.
Mam nadzieję, że rozdział się chociaż w 10% spodobał. ;*

Na moim 3 blogu, pojawił się 4 rozdział <3
http://miloscprzetrwawszystko.blogspot.com/

13 komentarzy:

  1. Lofki i Kisski <333 Nie chce mi sie pisac xD Odglosy wydawane przez Ludmi, ktora lezy na.lozku z MOIM mezem -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idiotka z Ciebie, wież ?
      ale właśnie za to Ciebie kocham <3333
      Dziękuje <3

      Usuń
  2. Świetny rozdział!
    Komentarz jest taki krótki, ponieważ boli mnie głowa. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział :***** Viomas <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNY ! ^.^

    Zapraszam na nowy 16 odcinek Cz. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały rozdział ! Chętnie poczytan więcej ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Foch women!
    Żąl kobieto!
    (...) bo pewnie mają okno otwarte i jakiś ptak lub coś. -Najgłupszy tekst jaki w życiu słyszałam xD

    (...)wtuliłam się w jego klatę - Best ♥
    Nie no, ja Cię uwielbiam, laska.
    Tylko czemu obrazków brak!? *szczla se z liścia* aport! Nie na wszystkich blogach muszą być łobrazki..
    Sorry, ale pijana se mua jestem.
    Świetny rozdział :)

    Wpadaj do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Napięcie czułam ^^
    Super rozdział, ach nie mogę się doczekać co dalej!

    ~Vilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy odcinek. Liczę na opinię ;)
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/10/stracone-marzenia-odcinek-16-cz1-nie.html

    OdpowiedzUsuń