wtorek, 1 października 2013

Rozdział LXII



Tomas
Goniliśmy je w okół basenu, aż nagle Ludmiła i Violetta wpadły do niego, więc ja z Diego od razu wskoczyliśmy do niego i pomogliśmy im wyjść, a one zaczęły się śmiać. Po chwili jak przestały Ludmiła wraz z Diego i pozostałymi dziewczynami poszli do środka do chłopaków, a Vilu po kolejnej chwili wskoczyła do basenu, gdzie zaczęła pływać, więc zrobiłem to samo. Nagle obydwoje w tym samym momencie zanurkowaliśmy i podpłynęliśmy bliżej siebie, a nasze wargi złączyły się w pocałunku. Chwilę tak jeszcze pływaliśmy pod wodą, a jak się wynurzaliśmy Maxi i Naty powiedzieli
- Na bombę, a my się przesunęliśmy i wszyscy równocześnie wskoczyli. Jak już się znaleźli w nim razem z nami, pływaliśmy, chlapaliśmy się i świetnie się bawiliśmy. Po jakiś 15 minutach, postanowiliśmy wyjść, jak zrobiło nam się zimno i od razu poszliśmy do środka, ale dziewczyny jak szliśmy do środka, wskoczyły na barana i tak je nieśliśmy do domu. W nim każdy poszedł się przebrać, ale ustąpiłyśmy dziewczynom, ale jak to my chłopacy, postanowiliśmy je podglądać, ale jak się skapnęły od razu zaczęły nas bić ręcznikami, co na serio dziwnie wyglądało. Po jakiś 20 minutach, każdy już był wysuszony i przebrany. Była już 00:00, to wszyscy wzięli po szampanie chociaż nie wiem skąd je wzięli i zaczęli mnie nim oblewać i znów musiałem się przebrać, ale na początku wypiliśmy jeszcze po kieliszku i dopiero wtedy poszedłem się przebrać. Jak tylko byłem przebrany, zszedłem na dół i wróciliśmy do zabawy. Trwało do bardzo długo, ale w końcu o jakieś 4 nad ranem poszliśmy spać, bo wszyscy byli już zmęczeni, ale za nim ja z Violą poszedłem spać, postanowiliśmy...



Najkrótszy rozdział w życiu i bardzo za to przepraszam, ale chciałam chociaż coś krótkiego dodać.
Co postanowili ?
Czy między nimi dojdzie do czegoś, więcej ?
Tego wszystkiego dowiecie się w kolejnym rozdziale, który pojawi się za jakieś 1.5 tygodnia.
Wiem także, że nie ma innych par, ale nie mogę nic właśnie nie mogę z nimi wykombinować, ale mam nadzieję, że po powrocie już będę miała pomysł.

Do zobaczenia za 1.5 tygodnia. <33

Te amo <3

20 komentarzy:

  1. Genialny rozdział :**** Viomas <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki ale Świetny<333
    Tak nie dojdzie do czegoś więcej xD:******

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wiem do czego między nimi dojdzie ! Ale nikomu nie powiem ! Bo to nasz kolejny sekret ! Mój i mojego białego murzyna <333 Rozdział świetny więcej nie powiem, bo znając moje gadulstwo na gównie się skończy i będziecie wszystko wiedzieć ! Wy psychole wy ! Eeeee, no dobra tylko Pycia;* i ja jesteśmy psycholami jak ich mało <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział. Nie szkodzi, że krótki. Ważne, że jest.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział ;P
    Czekam na nexta ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział.
    Super ten pocałunek pod wodą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boooooooooski rozdział <3333
    Dojdzie do czegoś więcej xD XD :P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny :**
    mam karę ale musiałam przeczytać i skomentować ♥
    kocham cię <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Ni eno genialny jak zawsze może z okazji urodzin Tomasa dojdzie do czegoś więcej? Ale wracając do rozdziału to poprostu cudoooo <3 czekma na next z mega niecierpliwościa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ugh nie wiem czemu tu weszłam ja nie cierpię Tomasa ;) leonetta forever <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie nie podoba to spadaj leonettta to przeżytek<3papa nie przychodź więcej

      Usuń