poniedziałek, 30 września 2013

Rozdział LXI

Xabiani i Jerry <3

Violetta
Jak całowałam się z Tomasem nagle do kuchni ktoś wszedł i chrząknął, a ja niechętnie się od niego oderwałam i spojrzałam w tamtą stronę, a tam stał Federico z bardzo dziwną miną, a ja się z niego zaśmiałam i zapytałam
- W czym Ci mogę pomóc kochany kuzynie ?
- W niczym, ale chodźcie do nas, bo się już o was niepokoją - odpowiedział i wyszedł z kuchni, nadal mając na twarzy to dziwną minę, ale jak po chwili spojrzałam na niego, jak znalazł się w salonie, miał już uśmieszek na swojej twarzy. Chwilę jeszcze byliśmy w kuchni, a po chwili mój misiek założył koszulę i powiedział
- Idę to z siebie myć - wskazał na bitą śmietanę, którą wziął na palec, i dodał po chwili - albo ją zjem, a wtedy to ja już nie wytrzymałam i wybuchłam śmiechem.
- Ej nie śmiej się ze mnie, bo się obrażę - powiedział ze smutną miną, a ja ujęłam jego policzki i dałam
buziaka, a po tym od razu poszedł do góry, a jak szedł koło przyjaciół, z niewiadomych przyczyn oni się z
niego śmiali, a jak spojrzałam na mnie, miałam na twarzy uśmiech. Poszłam do salonu, a tam nie było Diego, więc zapytałam
- Wie ktoś może, gdzie jest DIEGO ? - wszyscy pokiwali głowami na nie, a ja się domyśliłam, gdzie może być, więc czym prędzej, pobiegłam do pokoju i się nie myliłam był tam, ale robił wikołka, a kiedy na mnie spojrzał od razu przestał i zrobił się poważny, a ja z jego miny nie mogłam i po raz kolejny w ciągu 3 minut poszłam w śmiech.

Diego
Nudziło mi się, więc poszedłem do pokoju Violi i poskakałem na łóżku, a potem zrobiłem wikołka, ale jak zobaczyłem Vilu, że mi się przygląda od razu przestałem i spoważniałem, a ona się ze mnie zaśmiała, więc zapytałem
- Z czego się śmiejesz ?
- Z Ciebie - odpowiedziała, a wtedy do pokoju wszedł Tomas, wziął mnie i Violettę za rękę i pociągnął na dół, a my tylko spojrzeliśmy na niego jak na idiotę i ona znów się zaczęła śmiać, ale tym razem ja z nią. Jak już byliśmy w salonie, znów zaczęliśmy się bawić, popijać drinki i takie tam. Dziewczyny jak zwykle dużo nie wypiły, ale nagle gdzieś zniknęły, a jak spojrzałem na stół na którym były piwa i drinki, zauważyłem, że połowa zniknęła, więc podszedłem do chłopaków i powiedziałem
- Gdzie są dziewczyny o co najważniejsze, alkohol, który stał tu na stole - wskazałem na stół, gdzie została tylko połowa, a oni też spojrzeli i wzruszyli ramionami, ale jedyny Tomas się przejął, więc wyszedłem z nim na ogród i jak się okazało one tam były. Podszedłem z Heredią do Violi i Ludmi, zakryliśmy im oczy, a dziewczyny nie mogły ze śmiechu gdyż, one krzyczały
- Zostawcie nas - a po chwili jednak my też nie mogliśmy, ściągnęliśmy ręce z och oczu, a one jak tylko na nas spojrzały, powiedziały
- To tylko wy. Ulżyło nam
- To dobrze, a teraz oddawać - powiedziałem i zacząłem im zabierać, a jak to dziewczyny nie chciały, więc zaczęły uciekać. Goniliśmy je dopóki...



Jest krótki, ale chciałam chociaż coś dodać, zanim się z wami pożegnam na pewien czas, ale wyjaśnię wam to w poście, który pod wieczór się ukaże.
W ogóle też mi coś nie wyszedł i przepraszam za to.
Musiałam w tym momencie zakończyć, bo znów nie wiem co dalej napisać ;(
Czy dziewczyny w końcu będą upite i nie będę nic pamiętać ?
Co się stało na końcu ?
Wszystko okaże się może jutro jak uda mi się dodać, ale nic nie obiecuję albo dopiero za 1.5 tygodnia, ale jak już pisałam wszystko wyjaśnię.

10 komentarzy:

  1. Genialny rozdział <3333 :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny !! <333
    Kiedy new ??
    Dodasz dzisiaj ???
    Proszę ♥
    Kocham i czekam na nn <33

    Karo ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <333
      Dzisiaj raczej już nie dodam, ale jak mi się uda to jutro, ale nic nie obiecuję.

      Usuń
  3. Nie przesadzaj! Rozdział, jest naprawdę bardzo ciekawy. To nic, że krótki. Ważne, że jest. Jesteś wspaniała!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33
      Ty też jesteś wspaniała <3
      Kocham Cię ;*

      Usuń
  4. dopiero odkryłem tego bloga i jest zajebisty !!!
    dziewczyno masz mega talent !!!

    OdpowiedzUsuń