piątek, 20 września 2013

Rozdział LV cz.1

Nicholas, Jorge, Facundo i Samuel <3

Na samym początku zapraszam na prolog i 1 rozdział na moim 2 blogu:
http://milosneopowiescitomasettafemeilaitd.blogspot.com/
Kolejny One Shot pojawi się jutro o Facu i Albie, ale nie powiem, o której, bo nie wiem, ale jakoś w godzinach 15 lub 16. <3
A i przepraszam, że tak późno, ale wcześniej mi się nie udało i że będzie w 2 częściach, ale nie mogłam nic wymyśleć, więc musiałam. ;(
Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Dobra nie przynudzam tylko macie rozdział.

Violetta
Jak szliśmy do Resto to po chwili zorientowaliśmy się, że nie ma Andresa, więc odwróciłam się w jego poszukiwaniach i jak go zobaczyłam powiedziałam
- Tam - wtedy wszyscy spojrzeli w miejsce gdzie pokazałam i ujrzeliśmy Andresa z jakąś dziewczyną i jak to my jak coś zobaczymy szokującego, stanęliśmy jak słup soli i cały czas się w nich patrzyliśmy. Po chwili jednak się ocknęłam, a inni nadal tak stali, więc ich szturchnęłam w ramiona, bo Andres i ta dziewczyny szli w naszą stronę.

Andres
Z Emmą, jestem już od tygodnia i na razie nikomu nie mówiliśmy. Dzisiaj jak się przytulaliśmy, zauważyli to moi przyjaciele, więc postanowiłem ją im przedstawić. Podszedłem do nich i powiedziałem
- Hej. To jest Emma, a to są... - powiedziałem i zacząłem każdego przedstawiać, a jak skończyłem, Emma powiedziała
- Miło mi was poznać - mówiąc to cały czas się uśmiechała.
- Może pójdziemy do Resto razem ? - zapytał Tomas
- Czemu nie - odpowiedziałem wraz z moją dziewczyną, obejmując ją ramieniem i ruszyliśmy w stronę baru.

Tomas
Jak tylko zjawiliśmy się w barze, podszedł do nas Luca i zapytał
- Co wam podać ? - wtedy każdy mu powiedział co bierze, a jak odszedł mu usiedliśmy przy 2 złączonych stolikach. Czekaliśmy na nasze zamówienie 10 minut, a jak tylko przyszło, każdy wziął to co zamówił. Siedzieliśmy tak długo, aż nagle Luca wszedł na scenę i powiedział
- Drodzy państwo, chcę zaprosić na scenę Larę wraz
 z Violettą, żeby zaśpiewały "Voy por ti" - wtedy po sali rozległy się oklaski, a dziewczyny nie chciały wyjść, więc ja z Leonem "wypchnęłyśmy" na scenę, a one chwyciły mikrofony i zaczęły śpiewać. Jak Viola i Lara śpiewały:
Voy por ti
Voy por ti
Voy por ti
Voy por ti
To Viola wysłała mi buziaka, aż nagle...



Musiałam zakończyć w ty momencie.
Wiem, że krótki i dlatego musiałam na 2 części podzielić, a w ogóle mówiłam, że dzisiaj dodam. ;)
Jeszcze raz przepraszam i zapraszam na mojego 2 bloga po raz drugi :P:
http://milosneopowiescitomasettafemeilaitd.blogspot.com/

Ciao 

16 komentarzy:

  1. Rozdział genialny. Mam nadzieję że niedługo bedzie next tak samo genialny jak każdy inny rozdział. Mam nadzieję że dodasz trochę Marcesci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33
      jak mi się uda to oczywiście, że dodam, bo też ich uwielbiam <33

      Usuń
  2. Fantastyczny rozdział ;*
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział bardzo,bardzo udany :)))

    P.s To ja z bloga " Nel Mio Mondo :*~~Violetta" kiedyś "Serialowo Violetkowo" ;) Zmieniłam nazwę na Google ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33
      Wiem, bo jak weszłam na twojego bloga to już była nowa nazwa, ale dobrze, że informujesz, bo mogę kiedyś zapomnieć :P

      Usuń
  4. ^^ Super!!! Genialny!!! Boski!!! Świetny!!!
    Kocham twój blog!! Jeach! TEN BLOG JEST ZAJEBISTY!!

    Buziaki:***
    Aga:3

    PS.Wiesz,że to ja? bo też zmieniłam nazwę Google. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ♥
    cudny ♥
    nic nie szkodzi że krótki :**
    ale ty wiesz co ja sądzę na gg ci pisałam ^.^
    kocham i czekam na next :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33
      Tak wiem, pamiętam i uważam to samo o twoich <33

      Usuń
  6. Świetny rozdział! Czekam na ten One Shot.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu w takim momencie ja się pytam ?

    Booski :))
    czekam na next !

    OdpowiedzUsuń