niedziela, 22 września 2013

Rozdział LVI

Xabiani i Tini z En Vivo <3
Na samym początku dziękuje za 13 komentarzy pod LV rozdziałem 2 cześć <33 *.*
Znów zapraszam was na mojego 2 bloga:
http://milosneopowiescitomasettafemeilaitd.blogspot.com/

Tomas
Obudziłem się dość wcześnie, bo o 7, a zajęć dzisiaj nie mamy, bo jest sobota. Wstałem z łóżka i jak
spojrzałem na kalendarz wiszący w moim pokoju na ścianie, ucieszyłem się, bo są moje urodziny. Ciekawi mnie czy ktoś w ogóle pamięta ? Nie myślałem nad tym długo, bo przypomniał mi się sen, w którym wraz z Violą tańczyliśmy. Czułem się w śnie tak niesamowicie z nią, ale moje rozmyślenia o śnie przerwał mi sms. Wziąłem telefon do ręki, tam pisało "Masz 1 nową wiadomość od: Violetta <33". Nacisnąłem przycisk czytaj, i przeczytałem na głos "Część miśku. Przyjdź do klubu karaoke o 17, a ja będę czekać w środku. Twoja Violka <3.
PS. Zapomniałabym wszystkiego najlepszego mój miśku <333. Kocham Cię. ;***". Jak tylko skończyłem, zacząłem się uśmiechać do telefonu, ale po chwili postanowiłem się ubrać i przejść.

Violetta
Dzisiaj Tomas ma urodziny, więc zorganizujemy dla niego imprezę niespodziankę, na którą zaprosiliśmy także Anę i Emme. Na samym początku mamy zamiar iść do klubu karaoke, a potem do mnie, bo dzisiaj, jak i jutro mam wolny dom. Wszyscy mają mi przed klubem pomóc w przygotowaniach domu, ale niestety Lara i Leon nie będą mogli, bo on ma ważny wyścig, ale obiecali, że na pewno będą pod klubem o 16.30.
Jak była jakaś 12 zadzwonił dzwonek, a ja się dopiero wtedy skapnęłam, że nie jestem ubrana, więc poszłam odtworzyć w piżamie, gdyż mojego kuzyna nie było, bo poszedł po Lenę z którą bardzo i to bardzo dobrze się dogadują. Kiedy odtworzyłam drzwi oni mieli wszystkie rzeczy, które były zamówione i tort tak samo, a jak tylko otworzyłam pudełko z nim, zdziwiłam się, bo nie wiedziałam, że aż tak się postarają, ale szybko włożyłam go do lodówki, a picie i inne takie położyłam na stole. Przeprosiłam ich na chwilę, bo szybko pobiegłam na górę się przebrać. Po 10 minutach byłam gotowa, więc znów zeszłam na dół, a tam chłopacy zawieszali już napis z "Wszystkiego Najlepszego z okazji 18. Kochamy Cię. <3", więc zaczęłam ich tak jakby dyrygować, bo albo za nisko lub za wysoko, a jak było równo powiedziałam
- Idealnie - po tym podeszłam do dziewczyn i zaczęłam pomagać im z rozwieszaniem serpentyn i innych
takich. Kiedy wszystko było gotowe zobaczyliśmy na zegarze, że jest już 15, ale mieliśmy jeszcze godzinę na
wyjście do klubu, więc włączyłam laptopa, bo w internecie miał być ten wyścig, a jak tylko włączyłam na relację zdążyłam na ich pocałunek, a ja tak jak inni zaczęliśmy klaskać. Poszukałam także jeszcze jego wyścig, a jak oglądaliśmy już końcówkę, to Leon był na 2 miejscu, ale wcisnął gaz i tuż przed metą wyprzedził jakiegoś kolesia, a my znów zaczęliśmy klaska i trzeba będzie się na niego rzucić by mu pogratulować. Jak tylko była 16, wyszliśmy z domu zgaszając świtało, a ja jeszcze zamknęłam drzwi i ruszyliśmy w stronę klubu.

Lara
Po tym jak wyścig się skończył, pocałowałam go, a on po tym poszedł się przebrać, poszliśmy do klubu, gdzie z toru do niego było jakieś 15 minut, więc szybko ruszyliśmy, bo była 16.20, a mamy tam być o 16.30. Jak tylko się tam znaleźliśmy wszyscy już byli i rzucili się na Leośka, więc domyśliłam się, że wszystko wiedzieli. Weszliśmy do środka, ale nikogo na razie nie było, ale wszyscy na pewno nie długo przyjdą, a wszyscy mam na myśli nawet Ci poza szkoły. Jak tylko weszliśmy do pomieszczenia, podeszliśmy do barmana i Viola zapytała
- Gdzie możemy to zawiesić ? - i wskazała na napis, który brzmiał tak "Wszystkie najlepszego Tomas", ale w domu Violi wiemy, że jest inny. Kiedy była już 17, każdy się gdzieś schował.

Tomas
Kiedy wyszedłem z domu od razu skierowałem się tam gdzie Violetta mi napisała. Wszedłem do środka, a tam zaniemówiłem gdyż...



Buhaha, znowu w takim momencie, ale raczej się domyślacie co zobaczył. ;*
Rozdział dłuższy i kolejny powinien pojawić się jutro na rano około 7 lub o jakieś 14-15 po południu. <33

Te amo y besos 

13 komentarzy:

  1. świetny ♥
    Lara i Leon ^.^
    urodzinki Tomasa :**
    chcę nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty często dodajesz rozdziały. Podziwiam Cię!
    Jak zwykle - świetnie napisane. <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodasz coś o Lenerico???

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne <3
    Czekam na next :D

    http://tell-me-vilu-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział.
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski jak zawsze. Jestem ciekawa co stanie się w kolejnym rozdziale <3

    OdpowiedzUsuń