wtorek, 17 września 2013

Rozdział LIII

Kocham to zdjęcie, bo ślicznie razem wyszli i takie słodkie *.* <33

Tomas
Jest dzisiaj czwartek i obudziłem się o 8, a zajęcia na 10, ale jak się obudziłem posmutniałem, bo nie było koło mnie Violi, gdyż wczoraj jednak postanowiła wrócić do domu. Nie chciała się już kłócić z tatą, więc ją rozumiem, ale za godzinkę się z nią spotkam, bo kazała i to serio kazała przyjść do nich na śniadanie, a ja jej nie mogłem odmówić. Ubrałem się dzisiaj w koszulę i spodnie.

Violetta
Wczoraj jak tylko wróciłam nie godziłam się z tatą tylko postanowiłam dzisiaj, więc wstałam o 7.30 i poszłam się przebrać, a wybór stroju zajął mi 30 minut. Gotowa zeszłam do kuchni, gdzie się okazało, że tatko jest. Podeszłam do niego i zapytałam
- Tato, możemy porozmawiać
- Jasne - odpowiedział i odłożył kubek z kawą
- No, więc możesz mi wytłumaczyć dlaczego nie chciałeś żebym poznała babcię ? - zapytałam, a tata zaczął opowiadać, a na sam koniec się przytuliliśmy i wtedy zadzwonił dzwonek do drzwi, więc poszłam odtworzyć, a tam ujrzałam Tomas ubranego w koszulę, ale trzeba powiedzieć, że sexi wygląda. Wpuściłam do środka i wtedy Olga zawołała nas wszystkich, a jak weszliśmy do kuchni mój misiek powiedział
- Dzień dobry wszystkim
- Cześć Tomas - powiedzieli wszyscy, a tata jeszcze dodał - miło mi Cię widzieć
- Mi pana też - odpowiedziała
- Mów mi German - powiedział, a ja wystrzeżyłam oczy na wierzch, ale po chwili już siedzieliśmy przy stole. Jedliśmy rozmawiając, ale jak się skapnęłam, że jest już 9.45 powiedziałam
- Tomas spóźnimy się do Studio - a on jak oparzony wstał z krzesła dojadając tosta i pożegnaliśmy się ze wszystkimi i wybiegliśmy z domu trzymając za ręce cały czas biegnąc. W szkole byliśmy 5 minut przed czasem i dzisiaj znów pierwsze zajęcia mieliśmy z tańca, a jak byliśmy prawie pod sala do tańca zauważyłam Fran stojącą jak słup i wpatrzona w jakiś punkt, a jak podeszłam do drzwi z Tomasem my stanęliśmy tak samo.

Francesca
Przyszłam dzisiaj do Studio jakieś 7 minut przed czasem i skierowałam się do sali tanecznej, a tam zobaczyłam Marco przytulającego się z tą nową Aną. Stałam tak parę minut aż nawet nie zauważyłam jak Tomas i Vilu stoją koło mnie i są tak samo zdziwieni jak ja. Po chwili jednak Vilu się ocknęła i bardzo wkurzona podeszła do Marco i pociągnęła go za koszulkę, a jak Tomas chciał żeby go zostawiła ona powiedziała, że nie, bo ma poważnie do pogadania z Marco, a ten już się nie wtrącał, bo chyba wiedział o co chodzi, więc postanowiłam do niego podejść i zapytałam
- Wiesz może o co chodzi Vilu ?
- Co ? Ja ? Nie nie wiem przykro mi Fran - odpowiedział, ale ja za dobrze go znałam i wiedziałam, że kłamię, ale jednak nie drążyłam tematu, bo postanowiłam podsłuchać ich rozmowę, chociaż wiem, że tak się nie robi, ale jak tylko wyszłam z sali i już chciałam iść się schować żeby mnie nie zauważyli wtedy do sali wchodziła Jacki i niestety nie pozwoliła mi iść

Marco
Jak tylko Viola wyciągnęła mnie z sali w, sali instrumentalnej zaczęła się na mnie wydzierać chociaż nigdy taka nie była, ale najwidoczniej zależało jej na Fran oraz na naszym związku
- Powiesz jej w końcu albo ja to zrobię, bo była umowa, a jeszcze najlepsze, że właśnie przed chwila Fran widziała Ciebie jak przytulasz się z Aną i możliwe, że sama się domyśli, a jak nie to ja jej sama to powiem, więc masz czas do jutro. Okej ? - zakończyłam, a jak chciałem coś powiedzieć przerwali nam Jackie i Gregorio, którzy najwidoczniej usłyszeli krzyk Violi, a za nimi pojawili się nasi przyjaciele.
- Można wiedzieć co to za krzyki ?
- Nie ważne już wszystko mi wyjaśniała - odpowiedziałem, a Viola zgromiła mnie spojrzeniem i wyszła z sali i chyba skierowała się do sali tanecznej, a Tomas tak samo i co chyba najgorsze Fran też.

Violetta
Wiem, że może przesadziłam, ale zależy mi na ich związku i ja już nie mogę okłamywać Fran. Po wyjściu z sali skierowałam się do sali tanecznej, a za mną Toma i Fran, wiec postanowiłam jej o tym teraz powiedzieć.
- Mogę wiedzieć za co krzyczałaś na Marco ? - zapytała spokojnie Francesca, ale jak chciałam jej powiedzieć właśnie do sali weszła reszta wraz z nauczycielami, a ja powiedziałam na ucho Marco
- Błagam Cię powiedz jej od razu po szkole, bo ja nie mogę jej okłamywać - on tylko kiwnął głową i rozpoczęliśmy zajęcia, chociaż do końca zostało jakieś 25 minut.

Francesca
Nie no ja muszę się dowiedzieć o co chodzi. Na wszystkich zajęciach nie mogłam się skupić, a jak wszystkie się skończyły, wyszłam ze szkoły i poczekałam tam na Marco. W pewnym momencie ktoś zasłonił mi oczy, a ja powiedziałam
- Marco ? - wtedy odsłonił mi oczy i ucałował mój policzek, który się zarumienił chociaż robił tak często.
- Dobra. Powiesz mi o co chodzi Violi ? - zapytałam
- Pierw posłuchaj do końca i nie przerywaj mi oraz obiecaj, że się nie obrazisz - powiedział mój misiek i po chwili kontynuował - No więc tak. Ana jest moją byłą dziewczyną i ona 3 dni temu wróciła, a na powitanie pocałowała mnie co widzieli Tomas i Viola, ale ja nie chciałem, bo zerwałem z nią długo wcześniej za nim wyjechałem z Włoch. A dzisiaj w sali tanecznej to przytulałem ją, bo zostaliśmy przyjaciółmi i nic, więcej - jak skończył do moich oczy napłynęły trochę łzy, a jak jedna spłynęła mi po policzku Marco ją wytarł i powiedział
- Wiesz przecież, że nie bym mógł Cie zranić, bo za bardzo Cię kocham i to ona mnie pocałowała, a nie ja ją. Wybaczysz ? - wtedy zza pleców wyciągnął kwiaty, a ja na początku zrobiłam dziwną minę, ale po chwili wpiął mi się w usta, a jak się oderwaliśmy, zapytałam
- Czyli Violetta Cię tak jakby chroniła ?
- Tak, ale to tylko dlatego, że ją o to prosiłem - odpowiedział i wystawił rząd białych zębów. Po chwili ruszyliśmy na spacer, a jak była 22 odprowadził mnie do domu, ale nie chcieliśmy się rozstawać, ale po jakiś 10 minutach udało nam się, a ja szczęśliwa poszłam do pokoju, gdzie się przebrałam i poszłam spać myśląc o Marco i Vilu i będę musiała z nią porozmawiać.


Jest kolejny rozdział. ;*
Chciałam przez jakiś czas zrobić pokłóconą Marcescę, ale za bardzo ich kocham i nie mogłam. <333
Mam nadzieję, że się spodobał. ;*

10 komentarzy:

  1. Super rozdział "*

    Tylko w pierwszym akapicie zamiast VIOLETTA nie powinno być TOMAS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Już zmienia, ale to tak z przyzwyczajenia, bo przeważnie zaczynam rozdział od Violetty :P

      Usuń
  2. Świetny:**
    Ja by co dodałem 2 rozdział na blogu o Leonie i Fran:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyciu moke ty kochanie to "sexi" odgapiłaś ode mnie czy co ? ;P Czekam z niecierpliwością na następny i możesz mi powiedzieć co się wtedy na tym zdjęciu co Fran stoi jak słup soli stało ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może troszeczkę, ale w next wyjaśnię, bo będzie twoje "szekszi", które kocham <33333
      zobaczyła jak Marco i Ana się przytulają, a potem co było w odcinku to w sumie nie pamiętam ;*
      Dziękuje za komentarz ;**

      Usuń
  4. Genialny *_* Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń