wtorek, 24 września 2013

Rozdział LVII



Tomas
Jak tylko wszedłem do środka, wszyscy wyskoczyli z przeróżnych miejsc i krzyknęli
- Wszystkiego Najlepszego!! - po tym od razu rzuciła się na mnie Violetta, a ja wpiąłem się w jej usta. Trwał pocałunek by dłużej, ale reszta chrząknęła i powiedziała
- Ej, a my to co ? - po tym Vilu mnie puściła i zacząłem się ze wszystkimi ściskać. Chwilkę staliśmy tak w miejscu, ale jednak na scenę weszli chłopacy, a Leon z Diego powiedzieli
- To dla Ciebie stary - ja na to trochę się zaśmiałem, a po chwili zaczęli śpiewać "Luz, Camara y Accion".
Dziewczyny przy tym tańczyły, ale ja razem z nimi. Jak tylko skończyli wszyscy zaczęli im klaskać, a wtedy na scenę weszły dziewczyny.

Naty
Jak tylko skończyli i zeszli ze sceny my na nią weszłyśmy i zaczęłyśmy śpiewać "Veo Veo". Jak tylko zakończyłyśmy nasz występ, każda z nas wysłała buziaka swojemu chłopakowi, a oni go złapali, a my zaczęłyśmy się trochę z tego śmiać, ale najbardziej nas wszystkie zdziwiło to, że Ana wysłała buziaka Braco, a on zrobił tak jak reszta. Po tym do jakieś 19 się bawiliśmy, ale oprócz Tomas i Violi my wyszliśmy 10 minut wcześniej żeby się pochować i przygotować jeszcze potrzebne rzeczy. 

Violetta 
O 19 wyszłam wraz z Tomasem z klubu i ruszyliśmy powolnym krokiem w stronę mojego domu. Cały czas podczas naszego tak jakby spaceru byłam przytulona do Tomasa, ale on w pewnym momencie wziął mnie tak, że prawie bym spadła, ale on na to nie pozwolił. Jak byliśmy prawie koło mnie, wyciągnęłam bandamkę i powiedziałam 
- Miśku muszę zasłonić Ci oczy - po tym musnęłam jego usta i zawiązałam oczy. Szłam z nim bardzo ostrożnie.

Tomas
Jak Vilu zawiązała mi oczy, ostrożnie mnie prowadziła. W pewnym momencie na chwilę się zatrzymaliśmy, a ona odtworzyła jakieś drzwi, wprowadziła mnie gdzieś, zdjęła bandamkę, ale nie pozwoliła odtworzyć oczu. Chwilkę tak stałem, ale jak usłyszałem 
- Możesz już odtworzyć - od razu to zrobiłem, a na mojej twarzy po raz kolejny pojawił się uśmiech, ale także zaniemówiłem.



Napisałam. :P
No, więc tak:
- wiem, że krótki i przepraszam.
- nie ma obrazków i za to także przepraszam, ale coś mi się stało, że nie mogę zrobić na prawo lub lewo ;(
- next będzie środa/czwartek, ale bardziej czwartek. ;*

A teraz zdjęcie, które ostatnio znalazłam i się w nim zakochałam 
I to jego 2 zdjęcie, w którym się zakochałam. Nie no muszę to napisać:
Awww... *.*

11 komentarzy:

  1. Cudowna część *.*
    Czekam na następną :)
    Nathalia Pisarka
    xoxo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział <3333333 czekam na next :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper ! Kocham, kocham , kocham ! Kiesy następny krejzolu ?
    Na smiej się coś tam cos tam jest już tak bardzo przez ciebie wyczekiwany rozdział 1 ;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje krejzolu ty mój *.* <33
      buhaha, wiem i już czytałam ;***
      a kolejny będzie środa/czwartek ;)

      Usuń
  4. Super rozdział. Dodaj szybko next.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to opowiadania z niecierpliwością czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń