czwartek, 26 września 2013

Rozdział LVIII

Xabi *.* <33


Tomas
Po tym jak wybudziłem się z transu zaskoczenia, przede mną stała Violetta z tortem i powiedziała
- Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego, a teraz pomyśl życzenie - jak tylko pomyślałem zdmuchnąłem świeczki, a reszta zaczęła klaskać i zaczęli dawać mi prezenty. Rozpakowałem wszystkie prezenty, w
których między innymi była MP4 oraz strój, który składał się z koszuli, spodni i na dodatek buty. Na sam koniec został do rozpakowania prezent od mojej dziewczyny. Podała mi pudełko, a ja powoli je odtworzyłem i znów byłem zaskoczony, bo właśnie o takim zegarku, który Vilu mi kupiła marzyłem, ale skąd ona to wiedziała, więc zapytałem
- Skąd wiedziałaś ?
- Intuicja - odpowiedziała, lecz po chwili dodała - tak na serio to Federico mi podpowiedział
- Ej no - mówiąc to skierowałem się w stronę Fede
- No co ? Ona nie wiedziała co Ci kupić, a ja akurat wiedziałem co Ci się podoba, no to jej powiedziałem - odpowiedział mi jej kuzyn
- Ale to był... - nie dane było mi dokończyć, bo Violetta przerwała mi pocałunkiem
- Nie waż mi się kończyć tego zdania - powiedziała jak się ode mnie odkleiła, a inni zaczęli się śmiać
- Ale... - znów przerwała mi ta sama osoba
- Nie ma żadnego ale. Jasne ? Ważne, że kupiłam Ci coś co Ci się będzie podobać i zawsze nosić będziesz
- ja na to tylko kiwnąłem głową i ucałowałem jej policzek, który od razu się zaczerwienił, a po chwili Maximiliano włączył muzykę i zaczął tańczyć do rytmu, a reszta tak samo.

Violetta
Kupiłam mu ten prezent, dlatego że wiedziałem, że mu się spodoba, ale także, bo bardzo, bardzo, ale to bardzo go kocham na całym świecie. Właśnie wraz z dziewczynami tańczę i gadamy, ale przerwał nam Braco, który zapytał
- Mogę porwać Ane ? - po tym, spojrzałyśmy po sobie i powiedziałyśmy
- Nie - a on zrobił trochę smutną minę, a Fran na to
- Ej, żartowałyśmy - wtedy Braco podał rękę Anie i razem poszli chyba do kuchni.

Braco
Od pewnego czasu podoba mi się Ana, ale za bardzo nie mam czasu z nią rozmawiać, bo przeważnie ja albo ona jesteśmy gdzieś indziej, a w szkole przeważnie zamieniamy z trzy zdania ze sobą, więc dzisiaj postanowiłem porozmawiać z nią dłużej. Poszliśmy do kuchni, a ona zapytała
- To po co chciałeś mnie porwać ? - na to trochę zaczęła chichotać, a ja podrapałem się trochę po głowie i palnąłem
- Bo mało ze sobą rozmawiamy - na to się tylko uśmiechnęła, a ja zapytałem
- Chcesz coś do picia
- Tak, jak możesz przynieś mi jakiegoś drinka - ja na to poszedłem do salonu i wziąłem dwa drinki. Wróciłem do kuchni i podałem je picie, a ona od razu wypiła łyka. Chwilę tak staliśmy w milczeniu aż nagle obydwoje zaczęliśmy się zbliżać do siebie, a jak byliśmy już kilka milimetrów od siebie, chciałem złączyć nasze usta w pocałunku, ale do kuchni weszli...



No, więc tak:
- znów krótki, ale jest szkoła i w ogóle coś mi chyba nie wyszedł ;(
- jak widzicie połączyłam Ane i Braco :P
- wiem, że nie ma innych par, ale nie mogę nic z nimi wymyślić, ale w next powinna być jakaś para albo nawet i dwie
- kolejny piątek/sobota, tak samo jak na moim 2 blogu <333
To by było na tyle. ;****

Ciao <3

17 komentarzy:

  1. Co z tego że krótki. Ważne że genialny <3 czekam na next z niecierpliwością. Ciekawe kto wszedł do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze jedno. Gdzie znalazłas to genialne przesłodkie śliczne itd. zdjęcie Xabiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak szukałam czegoś w google to właśnie na nie je się natknęłam i musiałam je zapisać, bo śliczne jest <3333

      Usuń
    2. Wiem że jest sliczne <3 ustawiłam sobie je właśnie na tapetę bo poprostu je kocham to zdjęcie <3

      Usuń
  3. A i jesli masz fb to mgoę podać linka na konto Xabiego bo mam :) a i jeszcze fb Ruggero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok https://www.facebook.com/xabianiponce.deleon2 to jest Xabiego https://www.facebook.com/Ruggero.Pasquarelli.ufficiale11 a to Ruggero

      Usuń
  4. Nie ważne, że krótki ważne, że jest i że jest boski !!! <33
    Przepraszam, że wcześniej nie komentowałam.
    Mam nadzieję, że się nie obrazisz :D
    Kto wszedł do kuchni ?? :p
    Kocham i czekam na new ♥

    Jak chcesz to zajrzyj do mnie dopiero zaczynam :
    http://vilu-y-leon-leonetta-4ever.blogspot.com/

    Karo ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <333
      nie masz co się martwić, ja się nie obrażam ;)
      na pewno wpadnę ;**

      Usuń
  5. krótki ale genialny ♥
    uwielbiam ♥
    cudne zdjęcie Xabiego ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne :***
    Czekam z niecierpliwością na NEXT :))

    OdpowiedzUsuń
  7. rozdział super zresztą jak zawsze fajne połączenie Ana i Brako ;)

    OdpowiedzUsuń