wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział XXIII

Tini ;**

Violetta
Gdy tylko weszliśmy do domy Maxi'ego było chwilę po 18, a oni już zaczęli imprezę, ale to co zobaczyłam bardzo mnie zdziwiło, bo wszyscy tańczyli mając drinki w rękach, a ja nigdy ich nie piłam i chyba jestem jako jedyna. Wiem o tym, że Diego, Ludmi, Maxi, Cami, Leon, Lara i Fran mają to 18 lat, ale reszta ma 17. Kiedy weszłam dalej do domu przyjaciela, bo stałam cały czas na korytarzu, a moi towarzysze poszli już tańczyć, poszłam od razu usiąść na fotelu, który znajdował się przy stoliku z jedzeniem.Po drodze Maxi, Diego, Leon, Brodway, Marco i Fede zaczynali tańczyć koło mnie, więc wywnioskowałam z tego, że już troszeczkę wypili,oprócz Diego i Federico, którzy przyszli równo ze mną, ale i tak tańczyli z chłopakami koło mnie, co mnie rozbawiło, a dziewczyny, jeszcze jakoś nie wypiły za dużo. Po tym jak już zasiadłam na fotelu, podeszły pierw dziewczyny i chwilę z nimi rozmawiałam, a potem odeszły, bo przyszedł Tomas, który miał w rękach dwa drinki, więc domyśliłam się, że jeden jest dla mnie i powiedziałam
- Nie, dziękuje
- Dlaczego ? - zapytał Tomas
- Ponieważ, nigdy nie piłam i jakoś nie mam zamiaru - odpowiedziałam
- Chociaż spróbuj. Zrób to dla mnie. - powiedział mój misiek, a koło niego pojawiły się dziewczyny, które powiedziały
- No zrób to dla niego
- Niech będzie, ale mój tata ma się nie dowiedzieć - powiedziałam, a oni kiwnęli głowami, więc wzięłam drinka od Tomasa i spróbowała, a że mi zasmakowało, wzięłam jeszcze parę łyków i zaczęłam tańczyć z resztą, popijając przy tym czasami. Po tym jak zaczęłam tańczyć podszedł do mnie Diego i dał buziaka w szyję, co mnie zdziwiło i łaskotało, więc zaczęłam się śmiać.

Tomas
Gdy tylko Vilu wzięła parę łyków, zaczęliśmy tańczyć, aż w pewnym momencie podszedł Diego i dał mojej dziewczynie buziaka w szyję na co ona wybuchnęła śmiechem, a ja dołączyłem do niej, bo to serio dziwnie wyglądało, ale chyba miał już troszeczkę wypite, czyli mniej więcej tyle co Maxi, Leon, Brodway i Marco jak przyszliśmy. W pewnym momencie przyszedł Leon z kuchni z jakąś butelką i powiedział, nawet można powiedzieć wykrzyczał
- Gramy w butelkę
- Okej - odpowiedzieliśmy, ale mieliśmy już trochę wypite i dlatego się zgodziliśmy, ale znając nas nawet bez tego byśmy się zgodzili. Usiedliśmy na podłodze, a Maxi przyciszył muzykę i usiadł tak samo jak my. Pierw zakręcił Leon i wypadło na Marco, a on miał za zadanie przebiec się po schodach, ale my się z tego śmialiśmy, bo zabawnie to wyglądało, gdyż prawie się wywrócił, a gdy już prawie lądował na ziemi, podbiegła do niego Fran i zapytała
- Nic Ci nie jest kochanie ?
- Nie, ale pocałuj mnie - odpowiedział, a ona to zrobiła z taką namiętnością, że my wszyscy zaczęliśmy klaskać.

Marco
Gdy tylko przestaliśmy się całować, usiedliśmy na miejsca i tym razem ja kręciłem, a że wypadło na Vilu,
zadałem jej zadanie, żeby bardzo, ale to bardzo mocno przytuliła Diego. Gdy to zrobiła, zakręciła ona i wypadło na moją Fran, a ona jej zadała, żeby pocałowała Federico, a Fran zrobiła to, a co mnie dziwi to, że mi i Lenie to nie przeszkadzało, ale to chyba dlatego, że to była zabawa i już więcej mieliśmy wypite niż wcześnie, a w końcu było 21. Mój aniołek zakręcił i wypadło na Tomasa, więc powiedziała
- Dziewczyny pomóżcie - wtedy dziewczyny się naradziły i powiedziały równocześnie
- Ściągnij koszulkę - i wpadły w śmiech, a chłopak  to zrobił. Potem on zakręcił i wypadło na Maxi'ego, a on miał za zadanie namiętnie pocałować Naty, chociaż u nich tak często było, gdy tylko Ponte to wykonał, zakręcił i wypadło na Ludmi. Chwilę się zastanawiał i wymyślił, że ma pocałować Tomasa, a on dla jaj wystawił dzióbek, więc dziewczyna do niego podeszła i go pocałowała.

Ludmi
Gdy Maxi zadał mi zadanie, zdziwiło mnie one, ale zrobiła to bez problemu. Kiedy ja zakręciłam, wypadło na Cami i Brodway, bo było po środku, więc powiedziałam im, żeby zatańczyli obydwoje na stole, więc weszli na niego i zaczęli tańczyć, a my mieliśmy przy tym niezły ubaw. Po tym jak skończyli, zakręcili razem butelką i wypadło na Diego, a ten miała za zadanie iść do pokoju Maxi'ego zabrać coś z niego, przyjść z tym do nas i dać buziaka w polik Violi. Gdy tylko przyszedł z full-capem Maxi'ego,
wykonał to drugie zadanie. Potem zakręcił i wypadło na Federico, a on miał za zadanie, zrobić pajacyki, a my dobrzy przyjaciele śmieliśmy się z niego, bo zabawnie to robił. Jak już skończył, zakręcił butelką i wypadło na Leona i Lare, więc mieli za zadanie się pocałować i przebiec po salonie, robiąc przy tym dziwne rzeczy, a my znów mieliśmy niezły ubaw. Kiedy oni zakręcili wypadło na Naty, która miała iść się napić i mnie to zdziwiło, ale ona posłusznie wykonała zadanie, a gdy tylko ona przyszła i zakręciła wypadło na Fran, która miała iść coś zjeść i to zadanie też mnie zdziwiło, potem oba zakręciła i wypadło na Vilu i zrobiliśmy jeszcze jedną rundkę. Gdy tylko skończyliśmy, była 22.30, więc zaczęliśmy dalej tańczyć i śpiewać, popijając przy tym drinkami. Cała nasza impreza skończyła się o 2 w nocy, a potem zasnęliśmy jak trupy i ciekawi mnie czy większość z nas będzie coś pamiętać.



I oto kolejny rozdział, który był napisany już wczoraj, ale dopiero o 20, a nie chciałam już wstawiać.
Mam nadzieję, że nie zanudziłam was tą imprezą.
Liczę na szczerą opinie w komentarzu. <3

11 komentarzy:

  1. Super rozdział i świetny pomysł na imprezę :) Czekam na następny!!!
    Zapraszam do mnie:
    http://violainnahistoria.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział, jak zwykle rewelacyjny! :)
    No, mieli dosyć ciekawą imprezę. xD
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ^,*
    czekam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział! Pomysł z imprezą był na prawdę udany! Chętnie czytam dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny<3
    Świetna była ta impreza:D
    Czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :D
    Ale było grubo :P
    Ciekawe czy coś będą pamiętać xD
    Czekam na nowy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny. <33
    Szkoda, że są tylko zdj a nie gify

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Niestety nie zawsze mogę znaleźć gify, ale jak tylko mi się uda, to dodaje. ;)

      Usuń
  8. Świetny blog, już dodaję go do ulubionych :)
    Przy okazji zapraszam do mnie: violetta-naxi-story.blogspot.com
    Dopiero zaczynam go pisać :)

    OdpowiedzUsuń