poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Rozdział XXX

Ślicznotka <333

No więc były komentarze, że chcecie rozdział, więc go wstawiam.
Miłego czytania. ;*


Violetta
Kiedy zobaczyłam Ross'a wchodzącego da klasy zamurowało mnie, bo przecież on mieszka albo i mieszkał w Madrycie, więc co on tutaj robi ? Jak Pablo już nam go przedstawił, zabrzmiał akurat dzwonek, więc on wyszedł pierwszy z klasy, a ja prawie wybiegłam za nim. Gdy już byłam koło niego, zapytałam
- Co ty tutaj robisz ?
- Przeprowadziłem się i będę uczęszczał to tej szkoły, bo jak pamiętasz uwielbiam śpiewać - odpowiedział, dodając po chwili - a przytulić na powitanie to nie łaska - wtedy go przytuliłam i podeszli do nas reszta i zauważyłam, że mój misiek jest zazdrosny, więc zaczęłam przedstawiać wszystkich, a Tomasa na końcu, dając mu buziaka w polik. Jak wszyscy już się przywitali i w ogóle Fran zapytała
- A wy w ogóle skąd się znacie ?
- Byliśmy ze soba jak mieszkaliśmy w Madrycie, ale po pewnym czasie ja z nim zerwałam, ale nie powiem dlaczego, a po jeszcze pewnym czasie ja wyjechała i nasz kontakt totalnie się urwał - odpowiedziałam i po chwili, postanowiliśmy pójść do Resto, a każda ze swoim chłopakiem szła za rękę, ale w pewnym momencie, zauważyłam, że Ross tak dziwnie na mnie i Tomasa patrzy, ale też, że nie ma z nami Leona, więc zapytałam
- Wie ktoś może gdzie jest Leon, bo szedł z nami, a teraz go nie ma jakby wyparował
- Nie nie wiemy - powiedziały i znów zaczęły rozmawiać z swoimi chłopakami.

Leon
Jak wyszliśmy ze Studio i kierowaliśmy się do baru, w pewnym momencie poszedłem do Lary na tor, gdzie byłem z nią umówiony. Kiedy przyszedłem, trochę niestety się spóźniając, nie było jej przy motorach, ale zauważyłem jak ktoś jeździ, więc od razu się domyśliłem, że to ona. Czekałem tak jeszcze 5 minut, aż skończyła i podeszła do mnie mówiąc podniesionym głosem
- Znów się spóźniłeś - i chciała już odejść, ale ja ją chwyciłem za nadgarstek, przyciągnąłem do siebie i pocałowałem, mówiąc wcześniej przepraszam. Gdy tylko przestaliśmy, poczekałem aż się przebierze i zabrałem na spacer. Podczas spacerowania, rozmawialiśmy i się śmialiśmy. Postanowiłem jej przedstawić Ross'a, bo jest bardzo miły, więc skierowaliśmy się do Resto i mam nadzieję, że jeszcze tam będę.

Ross
Właśnie razem z Violą i jej paczka prócz Leona siedzimy w Rosto Bandzie, który prowadzi brat Fran. Gdy tak rozmawiamy, wchodzi właśnie Leon z jakąś dziewczyną. Podeszli do nas i się z nami przywitali, więc ja powiedziałem do dziewczyny
- Jestem Ross, będę uczył się w Studio, a ty ? - wyciągając przy tym rękę w jej stronę
- Lara - odpowiedziała. Po chwili tak stania dosiedli się do nas i zamówili sobie koktajle. W pewnym momencie podszedł do nas brat Fran i zapytał się mnie
- Może coś zaśpiewasz ?
- Nie, nie - odpowiedziałem, ale wszyscy zaczęli mnie namawiać, więc wszedłem na scenę i zacząłem śpiewać. Jak tylko skończyłem dostałem, brawo od przyjaciół  Violi, ale także od tył co właśnie nie dawno weszli do baru. Zszedłem ze sceny i wszyscy zaczęli mówić, że ma świetny głos i takie tam. Jak tylko przestali mi mówić te rzeczy, zbieraliśmy się do domów, gdyż było dość późno. Vilu poszła jeszcze razem z Tomasem na spacer, a wtedy przypomniało mi się jak my tak chodziliśmy i zadałem sobie w głowie pytanie
- Czy to możliwe, żebym znów coś do niej poczuł ? - ale nie miałem odpowiedzi, więc jak tylko wszedłem do domu, przywitałem się z mama i tatą, zjadłem kolację, poszedłem do pokoju i przebrany już zasnąłem.

Ten o dziwo jest dłuższy i dziwie się samej sobie, że już go napisałam, ale chyba jest trochę bez sensu. :p ;(
Jest scena z Larą i Leonem, bo jeden anonim mnie prosił, więc proszę. ; ))
W następnym rozdziale powinno być Naxi i Marcesca, ale nic nie obiecuję. ;****
Pozdrawiam ;*** <333

15 komentarzy:

  1. super rozdział i ha ha pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski rozdzialik !!! <33
    Nie mogę się doczekać kolejnego :D
    Ja tam się ciesze, że jest dłuższy, ale nie zgadzam się z tobą że jest bez sensu. Bo jest po prostu wspaniały !! ♥♥
    Kocham i czekam na new. ♥♥

    Pozdrawiam Karo ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział i każdy inny do którego nie dałam koma:D
    Mam nadzieję że nie rozwalisz Viomas:**
    Czekam na next:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33
      Zastanawiam się nad tym :p, ale jakbym ich rozwaliła to i tak pogodziła ;)

      Usuń
  4. AAaaaaaa boooski :)
    Ross I Viola ? Whooooo ! :3
    Czekam na next :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ! ^_^
    Czekam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie. Kogo wolisz w drugim sezonie Leona czy Diego?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jak zawsze
    dziękuję za scenę z Leonem i Larą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i wcale nie bez sensu! ;*

    OdpowiedzUsuń